Zomer Paleis - Reisverslag uit Beijing, China van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu Zomer Paleis - Reisverslag uit Beijing, China van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu

Zomer Paleis

Door: Papa en Mama

Blijf op de hoogte en volg David en Pauline

24 Oktober 2011 | China, Beijing

Nog even geen tijd om er een verhaal bij te schrijven maar dat komt nog wel.
We waren deze nacht een beetje gaar omdat onze manneke flink lag te dromen en te spoken zoals rechtop in bed zitten alsof hij met zijn blokken zit te spelen tot staan en hard papa en mama roepen.
Het werd nog erger toen onze Chinese bouwvakkers het nodig vonden om om half drie s'nachts met een soort van betonhamer cq drilboor, maal vijf in het kwadraat in het beton te breken wat de hele wijk door klonk. Dus al met al niet veel geslapen zeker niet als onze floepie ook nog eens om vijf urr wakker is en niet meer kan slapen...GAAAaaaap.

De rest volgt dus nog. In ieder geval hadden we nu prachtig weer net als bij jullie :-)

Groetjes,
Pauline en David

• 25 Oktober 2011 - 11:12

Janneke:

Hm, op de foto ziet Zuang-Wei er anders heel rustig uit als tie slaapt hoor ;)

Tot gauw, liefs!

• 26 Oktober 2011 - 14:35

Jorine Busstra:

Leuk he het ouderschap. Super die slapeloze nachten. Maak je borst maar nat. :)
    Hier hingen de wallen ook wel eens onder onze wangen.