Wat gaat de tijd toch snel !! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd toch snel !! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd toch snel !!

Door: Papa en Mama

Blijf op de hoogte en volg David en Pauline

06 Juni 2012 | Nederland, Boskoop

Hoi allemaal

Op 29 April werd ons mannetje alweer 4 jaar! Dit hebben we dan ook gevierd met een echte Cars taart :-).
Van opa en oma Goes kreeg hij een super gaaf fietsje met helm.Opa ging meteen buiten met hem oefenen.
Van mijn zusje Anneke kreeg hij een super gaaf Cars Lightning McQueen racepak.
Heel grappig want hij keek er naar en zij toen heel droog ..wat is dat dan???
Nou dat moet je aan trekken dat is een echt race pak haha. Uiteindelijk vond hij hem super gaaf en heeft hij hem bijna de hele middag aan gehouden.
Van Oma Alphen heeft hij een super leuke zelfgemaakte knuffel gekregen! Jaha een reuzen olifant... zooo leuk.

Nu gaat Zhuang alweer naar school. Groep 1, en hij vindt het heel leuk.Druk is hij dan wel want hij wil alles tegelijk doen en rent van de ene kant naar de andere kant maar gelukkig gaat het steeds beter. Hij is wel vaak heel moe en valt dan bij het avondeten bijna met zijn hoofd tussen de aardappelen en groenten. Dat zorgt bij ons wel voor lachwekkende situaties.
Gisteren sprak de juf me nog aan en zei" hij is wel vaak heel moe he!? ik: ja dat is waar! ja zegt ze, we zijn hem weleens kwijt! O? zeg ik dan. Jaha zegt ze, dan vinden we hem ergens diep in slaap...in de speeltent bijvoorbeeld! OO? echt waar??? hahaha

Wat een schat is het toch! je merkt dat hij steeds meer zich zelf is.
Het is een echte knuffel kont!
Even knuffelen! zegt hij dan.
Ik zal nog wat foto's bijsluiten.
Moet nu stoppen moet nog wat doen en hem straks weer van school halen.
Woensdag middag is ie vrij he!Jaha dan krijgt ie chips (pas om 15:00 uur hoor!)hihi

Veel liefs van Pauline

• 06 Juni 2012 - 11:07

Henri, Brenda, Fang:

Nog gefeliciteerd! Zhuang heeft zo te zien een fantastische dag gehad met hele gave cadeaus.

Groetjes uit Reeuwijk.