Voor het eerst naar het kinderdag verblijf! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu Voor het eerst naar het kinderdag verblijf! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu

Voor het eerst naar het kinderdag verblijf!

Door: Papa en Mama

Blijf op de hoogte en volg David en Pauline

29 November 2011 | Nederland, Boskoop

Wat een tranen!

Nee, niet van Zhuangetje hoor! Niks daar van.

Wei Wei, papa en mama gaan nu even weg en dan komen we je zo weer halen hoor!!
"oke" zei meneer, zwaaide nog even en weg was ie. Naar de Bob de Bouwer klus tafel!
Toevallig had hij zijn Bob de Bouwer trui aan die hij van tante Judith heeft gekregen.
Papa had ook zijn jas alweer aan en riep nog even "dag,Wei Wei". Wei stak zijn hoofdje nog even om het hoekje en zwaaide en riep "daaa aaag"

Nou.... heeft mama zich nu daar zo druk om gemaakt. Mama kreeg vanmorgen geen hap door der keel van de zenuwen.Stel dat en stel dit en de apen en beren waren overal. In de auto moest mama stilletjes een traantje weg slikken want ja, hij begrijpt toch wel dat we hem weer komen halen??
Ook toen papa en mama zonder kind in het stoeltje naar huis reden moest mama toch wel even een traan laten....want ja nu moest iemand anders hem troosten en dat was toch niet zo'n fijn idee.

liedje: zo blij met jouw

moeder:
Dit is een liedje voor jouw mijn kind
om je te zeggen hoe mooi ik je vind.
Je komt uit een land, hier ver vandaan
maar jij bracht een lichtje in ons bestaan!

zo blij met jou
jij bent zo lief en apart

Niet uit mijn buik,
maar wel in mijn hart
blij met jouw

Kind:
Dit is een liedje alleen voor jouw
Om je te zeggen dat ik van je hou.
Ik moest zolang wachten tot jij me vond
maar ik wist allang dat jij bestond!

Niet uit je buik,

Gideon,Emma& Jona

Veel liefs, Pauline

• 01 December 2011 - 07:42

Jorine Busstra:

Dat valt niet mee he, om je kind de eerste keer naar kinderopvang of school te brengen. En voor jullie lijkt mij dat nog wat lastiger. Vooral omdat hij al het nodige heeft meegemaakt. Maar hoe is het gegaan? Heeft hij het naar zijn zin gehad? Of staat hij misschien zelfs wel te popelen om weer te gaan?
    Het weerzien was vast heel fijn.
    Groetjes,
    Jorine