Jarig en bezoek temple of Heaven deel 2 - Reisverslag uit Beijing, China van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu Jarig en bezoek temple of Heaven deel 2 - Reisverslag uit Beijing, China van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu

Jarig en bezoek temple of Heaven deel 2

Door: Papa en Mama

Blijf op de hoogte en volg David en Pauline

20 Oktober 2011 | China, Beijing

Hoi lieve allemaal,

Nogmaals bedankt voor de vele felicitaties en lieve berichtjes!!
Jullie hebben het verhaal over mijn verjaardag en de Temple of Heaven nog tegoed dus ga ik daar nu wat over vertellen.

S'morgens is er door mijn lieve 2 mannetjes voor me gezongen en ja, Zhuang kende het liedje "happy birthday to You"!!! Dat alleen al was geweldig.
Mijn zus Anneke had stiekem een cadeautje meegegeven aan David dus dat was een extra verrassing en nog een lieve kaart van m'n schoonzusje Anne Marie.Dank jullie wel!!:-)

Toen zijn we gaan douchen want we zouden meteen na het ontbijt naar de Temple of Heaven gaan. Toen ik bijna klaar was met mijn haar drogen hoorde ik plotseling zingen "Lang zal ze leven" ??? Waar komt dat nu vandaan?? Ja hoor, vanaf de gang werd er luidkeels gezongen :-). Toen ik de deur open deed stonden daar alle adoptie ouders met kroost en er hingen ballonnen en mooie tekeningen door de meisjes Julie en Anne-Mei speciaal voor mij gemaakt aan de deur! Hoe geweldig was dat!!:-)
Wat een mooie verjaardag!!
S'middags toen Daaf en ik terug waren van ons uitstapje naar de Temple of Heaven hadden ze een heerlijke chocolade taart gekocht die we heerlijk met ons allen hebben gegeten. Dat was super gezellig.
Toen ze de taart gingen kopen moesten ze er een half uur op wachten want deze werd ter plekke gemaakt haha verser kan niet!

We hebben een filmpje op de site gezet en foto's van mijn verjaardag en ons ochtend uitstapje.
Veel plezier maar weer en lieve groetjes van David, Pauline en Zhuang-Wei.

P.s. we verlangen wel weer naar huis hoor!!

• 21 Oktober 2011 - 17:39

Anne-Marie:

Hoi Pauline, wel een hele originele manier om je 40ste verjaardag te vieren, tien uur vliegen verderop! Gefeliciteerd! Mooie start van je nieuwe levensjaar gemaakt, met je mannen. Heb weer genoten van de moderne communicatietechniek en lekker meegekeken. Dank en liefs en dikke kussen voor alle 3!

• 21 Oktober 2011 - 19:39

Erik En Jessica:

Een beetje te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Bijzonder om zo je verjaardag te mogen vieren in China. Nog een paar daagjes en dan op naar huis. Zo te zien is het een beetje frisser in Beijing dan een paar weken geleden. Geniet toch nog maar van de laatste dagen saampjes in het land van jullie zoon.

Groetjes van Erik, Jessica en Yue Lin

• 21 Oktober 2011 - 21:39

Hilbert:

En dan zit je ineens jarig te zijn met een kind op je bed.....mooi hoor. Lekker taart eten en dan zingt hij ook nog voor je. Jongens wat doen jullie het goed!