Jarig en bezoek temple of Heaven - Reisverslag uit Beijing, China van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu Jarig en bezoek temple of Heaven - Reisverslag uit Beijing, China van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu

Jarig en bezoek temple of Heaven

Door: Papa en Mama

Blijf op de hoogte en volg David en Pauline

20 Oktober 2011 | China, Beijing

Lieve Allemaal,

Nu mag ik snel nog even wat tikken.
Heel er bedankt voor de lieve felicitaties!!
Lieve Judith en Anneke jullie ook nog gefeliciteerd ik was inderdaad lekker 6 uur eerder jarig en over 20 minuten zijn jullie nog 6 uur langer jarig dan ik haha.

Ik heb een hele bijzondere verjaardag gehad met zelfs ballonnen en taart.
Maar morgen vertel ik meer want nu moet ik echt slapen.
Morgen ochtend gaan we naar de Zoo.

O, lieve Arja, jij ook nog van Harte gefeliciteerd en zoen van ons alle drie :-)

Veel liefs David, Pauline en Zhuang-Wei xxx

• 20 Oktober 2011 - 16:32

Hennie Dijksman:

mama Pauline, van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag, hoe bijzonder is dit.
    papa David ...jij ook gefeliciteerd met je vrouw, en Zwuang-Wei gefeliciteerd met je mama.
    Ik hoop dat jullie nog een paar onvergetelijke dagen mogen beleven.

voor de toekomst wens ik jullie veel liefde, goede gezondheid en Gods zegen toe.

Flip, Hennie en Kimberly.

• 20 Oktober 2011 - 17:09

Henri,Brenda En Fang:

Pauline, gefeliciteerd en welkom bij de club van 40+! Hopelijk hebben julllie allemaal een mooie en bijzondere dag gehad, maar dat kan bijna niet anders met zo'n mooi cadeautje. Wat een geweldige knul!
    Veel plezier in de dierentuin morgen.

Groetjes uit Reeuwijk

• 20 Oktober 2011 - 17:42

Dick En Hinke:

Hoi Jarige Job,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele bijzondere dit keer.
    Het is een genot om jullie belevenissen te mogen meelezen.

Groetjes
    Dick, Hinke, Senna, Stijn en Ruben

• 20 Oktober 2011 - 19:42

Marcel En Astrid:

Van Harte Pauline!

• 20 Oktober 2011 - 20:05

Ria:

Gefeliciteerd!!!!! Wat bijzonder om zo je verjaardag in China te vieren. Een mooier kado had je je toch niet kunnen wensen??!! Leuk hoor, al de verhalen, de foto's en de video's, zo zien we hier ook wat een heerlijk mannetje Zhuang is.

• 20 Oktober 2011 - 20:34

Bart:

Hoi Polleke,

Gefeliciteerd met je verjaardag! En vooral ook gefeliciteerd met jullie fantastische zoontje. De filmpjes geven een goed beeld van het ventje: spontaan en vrolijk, leuk hoor! En wat ben ik jaloers op jullie zeg: elke dag Chinees eten (geintje)! Nou ja, wij hebben gisteren ook heel lekker gegeten ter gelegenheid van Arja's verjaardag. In een klein restaurantje waar ze dagelijks maar één menu serveren. Maar wel heel gezellig, een soort grote woonkamer, en 5 gangen (het menu dan ;-) )!
    Nou, geniet van jullie vakantie daar hè en tot gauw!

En David, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je vrouw en je zoontje!

Groetjes, Bart

• 20 Oktober 2011 - 21:20

Elma:

Pauline, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Deze verjaardag zul je vast nooit vergeten.

Wat een fantastisch kereltje, zeg !
    Echt onwijs leuk op de filmpjes te bekijken.
    Ik wens jullie heel veel geluk met z'n 3-tjes en een voorspoedige terugreis, want die komt ook alweer dichtbij.
    Groetjes Elma