Nog even wat foto's - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu Nog even wat foto's - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu

Nog even wat foto's

Door: Papa en Mama

Blijf op de hoogte en volg David en Pauline

12 November 2011 | Nederland, Boskoop

Hoi allemaal :-)
Ik plaats nog even wat mooie foto's.
We zijn bij de kinderboerderij in Alphen aan den Rijn geweest. Helaas waren ze pas s'middags open en konden we niet naar binnen.
Dat vond Zhuangetje ook jammer want hij wilde zo graag bij de kenijjes (konijntjes) kijken. Gelukkig komen er nog veel meer dagen aan ;-).
Hij is gek van konijntjes, hoe zou dat nu komen?
Toen we vorige week in het gouwe bos aan het wandelen waren zagen we een heus konijntje rond huppen die duidelijk heel tam was!
Dus wie een zilvergrijs dwergkonijn kwijt is??:-)
Zhuang roept bij alles vol verbazing OOOOOOooooo.
Gek hoor, op Hazeltje is hij niet zo dol(lijkt het) deze moet voorlopig aan zijn voeten eind blijven zitten. Heel soms pakt hij hem zowaar en stopt hem bij zich in bed. dat duurt helaas maar kort ongeveer 3 sec.en vervolgens wordt ons lieve Hazeltje genadeloos afgeslacht en de grond ingestampt alsof het al kerst is (natuurlijk spreken we Zhuang dan bestraffend toe ;-)hihi)
Maar van de week hebben we hem toch echt betrapt (s'nacht) dat hij met Hazeltje in zijn kleine armpjes lag te slapen. Gelukkig maar!

Nu dag lieve allemaal,
tot schrijfs
Liefs Pauline

• 16 November 2011 - 13:37

Mies:

Heerlijk dat jullie het zo fijn hebben, ik hoop jullie zoon persoonlijk te mogen
    ontmoeten, als de tijd daar rijp voor is.
    Lieve groeten van Mies

• 21 November 2011 - 18:49

Jorine:

En ik maar elke dag op jullie weblog kijken naar nieuwe berichtjes. Zie ik opeens dat jullie hier nog verder gaan. Super dat het zo goed gaat. Wat een mooie foto's trouwens!
    Groetjes,
    Jorine en rest van het gezin.