Nog twee nachtjes slapen! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen!

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg David en Pauline

25 Juli 2018 | Nederland, Boskoop

Het is bijna zo ver!!:-)
Ik denk dat ik nu echt alles heb. Vandaag nog even Alphen aan den Rijn in geweest met Zhuang-Wei. We hebben nog wat speelgoed autootjes gekocht voor Xi-Jian en een klein voetballetje. En een grote opblaas strandbal. er schijnt 600 meter van ons hotel in Xi'an een park te zijn.
We zijn ondertussen wel gewend aan het warme weer in Nederland dus we hopen dat de overgang naar Xi'an meevalt. Daar is het nu 35-40 graden :-).
Lieve mensen, het eerst volgende verhaal zal uit Xi'an komen. Heel spannend om weer naar China te gaan. Met vliegtuigen ben ik sowieso geen held.
We vliegen vrijdag om 17:25 naar Beijing waar we overstappen op de vlucht naar Xi'ian.
Op zondag 29 Juli mogen we onze Xi-Jian in de armen sluiten. dat is al zo vreselijk dicht bij! Nog maar 4 nachtjes slapen....ik kan niet wachten klein lief mannetje
Dag hoor xxx

• 25 Juli 2018 - 23:59

Jolet:

Lieve David, ik wens jullie een hele goede reis toe en vooral heeeeel veel plezier met dit ontzettend mooie moment in het vooruitzicht ! Dit wordt wederom een dag om nooit meer te vergeten en voor jullie allemaal een herinnering voor het leven. X

• 26 Juli 2018 - 17:21

Marco:

Ik kan me de opwinding voorstellen. Ik wens jullie een hele voorspoedige reis en een behouden terugkomst, mét jullie tweede zoon.

• 27 Juli 2018 - 06:45

Jacqueline:

Hoi David en familie,
    leuk dat wij ook mee mogen kijken en genieten van jullie mooie avontuur. Wij wensen jullie een hele goeie reis en geniet van dit mooie moment!
    Groetjes namens het hele QC-team Sanquin Nijmegen.

• 27 Juli 2018 - 07:52

Hanneke Graveland:

Hoi David en Pauline,

Ik las jullie berichtje in de nieuwsbrief. Super spannend! Hele goede reis en we hopen het mannetje over een paar weken/maanden te bewonderen.

Groeten,

Hanneke Graveland

• 27 Juli 2018 - 11:12

Judith Stoker:

Lieve Pauline en David,
    Wow, wat een bijzonder verhaal weer, en nu is het bijna zover! Spannend, gaaf, ontroerend, intensief...
    We wensen jullie een hele bijzondere tijd in China.
    Zo mooi om te zien hoe God onze levens, onze tijden, onze omstandigheden in de hand heeft. Heel veel zegen en geniet van alles wat jullie de komende dagen en weken mee gaan maken!

Wij lezen mee met jullie blog!
    Jan Willem en Judith Stoker