Nog 1 week !! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu Nog 1 week !! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu

Nog 1 week !!

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg David en Pauline

20 Juli 2018 | Nederland, Boskoop

Het aftellen is nu echt begonnen! We hebben er echt zin in. we hopen alleen dat we gezond Beijing in vliegen! :-) Ik ben de hele week nogal ziek geweest. Verkouden, hoesten, keelpijn en daarbij dus ook geen stem meer al klonk deze vanmorgen niet meer zo beroerd :-). Ik ben vanmorgen dan ook naar mijn werk gegaan want ik wilde ook echt nog collega's gedag zeggen en een leuk presentje geven. Ik kon me nog redelijk een beetje nuttig maken maar was ook weer blij dat ik weer weg kon omdat mijn stem alweer slechter werd door het kletsen hè! Nu hoop ik dus dat David en Zhuang-Wei niet ziek worden. Even wat meer Vit C slikken.

Eigenlijk hebben we alle benodigde documenten top in orde. Het is nu de koffers in pakken, huis op ruimen en toch nog de laatste hand aan de super leuke nieuwe tiener kamer voor Zhuang-Wei die zijn kamer afstaat aan zijn broertje. Deze kamer hebben we natuurlijk ook weer even opnieuw in de verf gezet en het oude bedje waar Zhuang-Wei eerst ook in sliep weer neer gezet. Morgen krijgen we waarschijnlijk het boekje al binnen die ik voor Xi-Jian gemaakt heb. Voor Zhuang hadden we die ook gemaakt en werd in China steeds maar weer door gebladerd. foto's van het huis, van ons met foto's van Zhuang, van de speeltuin in de straat van de slaapkamer en woonkamer dit om hem zo goed mogelijk voor te bereiden op 'thuis'!

We vliegen dus op vrijdag 27 juli naar Beijing om daar over te stappen op het vliegtuig naar Xi'an. OP zondag 29 Juli hopen we Xi-jian in onze armen te kunnen sluiten. We stappen dan de roller coaster weer in. Wat een avontuur weer. En Zhuang-Wei? Ja, die heeft er heel veel zin in maar vind het super spannend om weer terug naar China te gaan en dat is het natuurlijk ook!

Lieve groet,

PS. je kunt je aanmelden voor de mailing lijst :-). Zie een groen knopje aan de linkerkant van de pagina

  • 22 Juli 2018 - 21:06

    Rita:

    Tot vrijdag

  • 27 Juli 2018 - 10:38

    Aad En Joke Bos:

    Lieve Pauline, David en Zhuang-Wei,

    Een hele goede reis gewenst en mooie tijd met elkaar in China!

    Hr groet,
    Aad en Joke Bos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boskoop

tweede adoptie reis naar China

Reis naar onze 2e zoon uit China.

Recente Reisverslagen:

10 September 2018

Vier weken verder

26 Augustus 2018

Speeltuin foto's

26 Augustus 2018

Weer thuis...al een tijdje

18 Augustus 2018

Filmpje

15 Augustus 2018

Donderdag 9 aug. Zomerpaleis
David en Pauline

Actief sinds 07 Aug. 2011
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 46409

Voorgaande reizen:

27 Juli 2018 - 11 Augustus 2018

tweede adoptie reis naar China

09 Maart 2014 - 09 Maart 2014

In Nederland

07 Oktober 2011 - 26 Oktober 2011

David en Pauline in China

Landen bezocht: