Filmpje - Reisverslag uit Peking, China van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu Filmpje - Reisverslag uit Peking, China van David en Pauline Winter - WaarBenJij.nu

Filmpje

Door: David

Blijf op de hoogte en volg David en Pauline

18 Augustus 2018 | China, Peking

Beste mensen.

Het laatste reisverslag (filmpje) van China is een feit. Hierna geen beelden en foto's met Chinese achtergronden. Snif! Toch wel (weer) vreemd om China achter ons te laten met nu twee jongens die er vandaan komen. Als Grote Broer doet Zhuang-Wei het heel erg goed en zijn we trots op hem hoe hij met zijn kleine broertje omgaat. Xijain doet het ook heel goed en lijkt bij hem er ook meer rust te komen.

We zijn een week thuis en wat genieten we hier van de stilte. Weg uit het lawaai en getoeter van de stad. Heerlijk koel en geen gezweet.
Twee weken in gekoelde hotelkamers, de hitte buiten en de impact van alle gebeurtenissen hebben zo hun tol geëist. We hebben deze week dan ook niet veel gedaan dan bijkomen van alles waardoor mogelijke belagers ons te pakken hebben.

Ons huis is nu gevuld met vier snotterige hoofden en allemaal last van een kriebelende hoest. De hoest kriebelt dusdanig dat we er al aan gewend zijn geraakt dat hoesten het nieuwe lachen is geworden. Zodra het lachen wordt ingezet, met name om ons nieuwste gezinslid, wordt dit al snel een hoest-salvo. Pauline heeft het nu het ergste te pakken en Xijian begint sinds twee dagen nu ook mee te doen. Past zich snel aan ;-). Hij doet zelfs het hoesten en niezen na als één van ons echt moet hoesten of niezen.
Daarover later meer.

Door deze lichamelijke ongemakken komen de verslagen er wat verlaat achteraan. Maar beter laat dan nooit.

Bij het reisverslag "Zomerpaleis" zijn nu meer foto's toegevoegd. Dit had ik als eens gedaan maar er stond er maar één i.p.v. ruim 20.

Ook bij "Morgen naar huis" heb ik er een filmpje bijgezet wat het bekijken waard is!...aldus de maker.
Het geeft een mooi overzicht van de afgelopen twee weken.

Veel kijk plezier.

We hebben een warm welkom gehad op Schiphol, en ook thuis, wat we jullie zeker niet willen onthouden in een volgend reisverslag.

Lieve groetjes van ons 4'tjes.